DJI Mavic 2 Pro – Drohne mit Hasselblad L1D-20c Kamera, Video 4K HDR 10 bits, 31 Minuten Flugzeit, 20 MP 1″ CMOS-Sensor, Hyperlapse, Omnidirektionale Hinderniserkennung, Ultra-hohe Bildqualität – Grau
DJI MAVIC 2 PRO (EU), Neuware vom Fachhändler, Rechnung inkl. MwSt., Versand an Packstation möglich.Still Image Size:5472×3648.
DJI Mavic 2 – Care Refresh, Garantie Mavic 2 Pro/Zoom, bis zu zwei Ersatzgeräte innerhalb von 12 Monaten, schneller Support, Abdeckung von Sturz- und Wasserschäden, Aktiviert innerhalb von 48 Stunden
p>DJI Care Refresh kann an ein DJI-Produkt gebunden werden, wenn es eines der folgenden Kriterien erfüllt:
1. Brandneu und unaktiviert;
2. Drohnen (Mavic, Phantom, Spark, Inspire, Zenmuse), das innerhalb der letzten 48 Stunden aktiviert wurde;
3. Handgerät (Osmo, Ronin), das innerhalb der letzten 30 Tage aktiviert wurde;
4. In einem offiziellen DJI-Servicezentrum repariert (innerhalb von 72 Stunden nach Erhalt der E-Mail-Einladung);
5. Drohne per Video-Verifizierung genehmigt.
Jedes Mal, wenn Sie ein Ersatzgerät anfordern, müssen Sie eine geringe Gebühr für den Ersatz bezahlen und erhalten ein Ersatzgerät, das in Leistung
und Zuverlässigkeit neu oder gleichwertig ist.
Make sure this fits by entering your model number.
Product 1: Mavic 2 Pro: Mavic 2 Pro is equipped with the Hasselblad L1D-20c camera; the Natural Colour Solution technology helps with stunning detail accuracy and colours, at a resolution of 20 MP.
Product 1: improved details: with the 1 inch CMOS sensor, the Mavic 2 Pro is available in 4 times larger active sensor surface compared to the predecessor Mavic Pro.
Product 1: 10-bit DLOG-M: The Mavic 2 Pro comes with support for the 10-bit Dlog-M colour profile, which offers a higher dynamic range and allows more room for post-processing.
Product 1: HDR VIDEO: By supporting 4K 10-bit HDR, the Mavic 2 Pro can be connected to a 4K TV and displays accurate shades – with more brightness and improved contrast
Product 2: express option: a DJI service centre will send you a replacement device immediately after receiving the damaged drone. As soon as possible again in the air.
Product 2: Always worry-free, with two replacement devices: for a small additional fee, DJI Care Refresh offers up to two replacement devices within one year.
Product 2: Cover water damage: a replacement product is available in case water damage has been unintentional and during proper use.
Product 2: free shipping: if you are in the region where you purchased your aircraft, the shipping costs will be covered by DJI